tirsdag den 8. marts 2011

Dag 1

I dag er Emmy & Biscuit på vej til Crufts. Det var meningen at jeg skulle på arbejde i dag og Emmy ville forlade landet inden jeg havde fri, så allerede i går aftes da jeg havde været til træning med Jazz kom Emmy og afleverede Whisper og Hero som så holder en lille ferie her i Lille Skensved.

Jeg var hjemme fra træning ved 21 tiden og kl. 23 i går aftes holdte Jazz og Hero stadig fest ude i haven!! Omkring kl. 24 (og dem der kender mig ved at dette er laaaaangt over min sengetid), blev hundene puttet for natten, der kom lige 2 piv fra Hero og ellers har der været musestille til vækkeuret ringede i morges :-D


Klokken 6 i morges bænede de 2 bæster rundt. Godt ladet op efter en god nattesøvn.... jeg kunne næsten ikke nænne at de skulle være alene og være adskilt, så jeg startede bilen tog Whisper og Hero med og kørte ind på arbejdet for at hente min computer og så kørte jeg hjem for at arbejde.


Ved 8 tiden i morges så de sådan her ud....


Whisper og Cookie sørger for at katten får den rette mængde mad


1 time senere....


Pinden er smidt væk nu de fik kun lov til at lege med den i et øjeblik til ære for fotografen - pinde er nemlig strengt forbudt legetøj her i huset.


2 timer senere.... Når Whisper ikke lige ligger ved siden af mig på kontoret kan jeg finde ham omme ved fyrrummet hvor han står med hovedet ind af kattelemmen :-) Men desværre for W har han ikke længere adgang til fyrrumet for i morges inden jeg kunne nå at tælle til 1 sprang han lige så let og elegant op på bordet derude - det må han som sådan gerne men i betragtning af han er en ældre herre der tidligere har været syg og ikke har fuldstændig kontrol over sin bagpart sætter jeg ikke pris på at han foretager s¨ådan nogle spring mens han er i min varetægt!


3 timer senere....


4 timer senere :-D

Hero

Jazz

1 lille times hvil og nu er de i fuld gang igen... mon ikke de sover godt i nat???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar