torsdag den 10. marts 2011

Dag 3

I går eftermiddags puttede jeg alle hundene i bilen og kørte i Hedeland for at gå en god lang tur. Det er nu engang nemmere med 5 hunde at de kan løbe løs end at skulle holde styr på alle de liner - og så især med 2 hvalpe der ikke kan gå ordentligt!!

Doggie på vej i Hedeland og allerede træt...

Da det regnede da vi kørte afsted hjemmefra havde jeg desværre ikke kameraet med, så et enkelt mobil-foto var hvad det kunne blive til

I dag startede jeg allerede i formiddags med at gå med hundene, min mor har haft fri i dag så da hun kom forbi lokkede jeg hende med ud på vores sædvanlige gåtur - men i dag havde både Jazz & Hero sele på og det hjalp noget på hestekræfterne :-)

Det var det værste møj-vejr tidligere på dagen så hundene var ret våde og mudrede da vi kom tilbage, derfor blev de lagt til tørre i bryggerset

De er ikke helt tilfredse...

Åhh se os vi er tørre nu, vi er, vi er, vi er

Må jeg ikke nok komme ind?

Nårh....

ahhh endelig tør. Hero har reddet sig den gode plads i sofaen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar