onsdag den 9. marts 2011

Dag 2

Aften  gåturen i går var noget af en oplevelse!! Anders var så sød at gå med, han gik med de 2 som ikke trækker i snoren, nemlig Cookie og Whisper, så fik jeg fornøjelsen af Jazz, Hero & Doggie... lad mig bare sige at det var uanede hestekræfter jeg havde foran mig!!! Heldigvis er det ikke ret langt vi skal gå før vi kommer til det sted hvor alle kan løbe løs, meeen i dag tror jeg nok at turen går til Hedeland i stedet for ;-)

Whisper fik hurtigt Anders til at skifte til Animal Planet i går aftes :-)
Det havde været en hård dag for alle, så klokken var ikke ret mange før der lå 5 hunde og snorksov rundt omkring i stuen
Whisper valgte en af de bløde pladser
Ja den er god nok, her til morgen havde det været snevejr i Hero´s bur... han er den eneste der har sovet i bur i nat for ellers kan ham og Jazz ikke rigtig styre det... Alle andre har ligget på deres faste pladser, med undtagelse af Cookie, han måtte finde en ny plads da Whisper havde stjålet hans.

Snevejr i marts måned...
Jazz & Hero er faldet lidt til ro nu de er sammen døgnets 24 timer. detager stadig nogle ordentlige legeture men man kan godt mærke at deres energiniveau er dalet lidt.

I morges på marken blev de ved at hyrde hianden
Lidt tættere på hianden...
For så at ende sådan her :-)
Whisper var bare totalt lalleglad
Hele flokken
Der er fart på de 2 bæster
Jazz fik fat i legetøjet
Hero ville meget gerne prøve at stjæle det
Pludselig begyndte Whisper at løbe rundt i cirkler vist bare for at løbe.... han plejer ellers at bruge tiden på at gå og snuse til alt :-)
Han løber stadig....
og stadig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar