fredag den 11. marts 2011

Dag 4

Normalt er det jo lidt besværligt at passe andres hunde selv om man kender dem, men jeg må sige at det her er det nemmeste jeg har prøvet. Whisper og Hero er simpelthen så nemme at have. De enes super fint med mine hunde, de er nemme når vi skal nogen steder og herhjemme er de helt rolige. Hero er i bur om natten for at ham og Jazz ikke skal begynde at lege. Whisper har stjålet Cookies soveplads så Cookie har fundet sig en ny yndlingsplads ;-)

Sådan her står bæsterne om morgenen og venter på mig når vi skal på marken

Hero hyrder Jazz

Det ender jo som regel sådan her.... Cookie & Doggie i baggrunden forstår intet!

Der er fart på dem. Så meget at Jaxx i dag ´har fået skåret den trædepude der sidder oppe på benet. Det blødte en del, men da jeg havde fået det vasket og givet hende en lille forbinding på stoppede det igen.

Hero

Beklager at der ikke er så mange billeder af Whisper, men han render mest rundt for sig selv med næsen i jorden! Der er åbenbart mange gode dufte :-)

I dag har vi været en lang tur i Hedeland og gå tur, så i skrivende stund er der fuldstændig ro på alle 5 hunde :-D Jeg har desværre ingen billeder derfra for igen i dag var vejret utilregneligt!!!!

1 kommentar:

  1. Aiiii hvor er det et fedt hyrdebillede af Hero. Haaber Jazz pote har det bedre!

    SvarSlet