søndag den 13. marts 2011

Dag 5

Så blev det lørdag og dagen for den internationale konkurrence på Crufts. Jeg skulle selvfølgelig have fred og ro til at se det, så jeg brugte formiddagen på at være ude med hundene så de kunne blive krudtet godt af :-)


Da jeg havde set net-tv var det tid til at gå ud og hjælpe med at fælde træer og køre på bålet. Hundene var selvfølgelig også med


Kaffe i drivhuset

Cookie & Whisper siger hej til Anders mor

Det gør Hero også, men han brugte hende samtidig til at tørre alt mudderet af i....

Det ligner Hero der står oven på blomsterkassen...

I dag har lignet de andre dage, vi har været ude i formiddags og i eftermiddags kørte vi i Hedeland og gik et par timer. Nu ligger her så 5 trætte, meget beskidte hunde :-)

I morgen bliver Whisper og Hero hentet igen. Det har været super nemt at passe dem og de fungerer SÅ godt sammen med mine hunde, så jeg er aldrig 1 sekund bange for at der skal blive noget ballade i mellem dem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar